2014. november 21.

Fogyókúrás tippek - Motiváció

Fogyókúrás tippek közé soroljuk a motivációs ötleteinket is.

Pozitív megerősítések fogyni vágyóknak:

Könnyen elérem ideális test súlyomat.
Hiszek magamban. Bízom magamban.
Erős vagyok. Bármire képes vagyok.
Elhatározásom erős, megingathatatlan.
Döntésem szilárd.
Kitartok a döntésem mellett.
Bármit elhatározok, azt sikerre viszem.
Tudatosan táplálkozom.
Egészséges ételeket eszek.
A természetes táplálékot előnyben részesítem.
Egyre egészségesebb és fittebb vagyok.
Hétről hétre látom a változást magamon.
Családom, a környezetem mindenben támogat.
A fogyás nem szenvedés, hanem kihívás nekem.
Ismerem a testem tudom, hogy mire van szükségem.
Szeretem magamat.
Egyre karcsúbb és csinosabb vagyok.
Minden nap sportolok és jól megmozgatom a testem.
Hálás vagyok mindezekért.

Sok sikert kívánunk Neked!


Nincsenek megjegyzések: