2014. november 13.

Pozitív megerősítés

Fontos a pozitív megerősítés, az, hogy hogyan gondolkodunk önmagunkra.
Minél többször gondolunk valamire, az hajlamos megjelenni az életünkben.

Itt van néhány pozitív megerősítés:

Szeretem magam.
Tisztelem magam.
Elfogadom magam.

Szeretek edzeni.
Szeretek mozogni.
Szeretek sportolni.

Szeretek egészségesen táplálkozni.
Szeretek egészségesen élni.
Egészséges életmódot folytatok.

Erős vagyok.
Életerős vagyok.
Energikus vagyok.
Jó erőnlétben vagyok.

Jól nézek ki.
Csinos vagyok.
Szép vagyok.
Karcsú vagyok.

Elérem a kitűzött céljaimat.
Fitt vagyok.
Hajlékony vagyok.
Rugalmas vagyok.

Szeretettel gondolok magamra.
Szeretettel gondolok a testemre.
Szeretettel edzem magamat.

Kitartó vagyok.
Szorgalmas vagyok.
Szeretem magam


Sok sikert kívánunk az egészséges életmódhoz és a csinosodáshoz!

Nincsenek megjegyzések: