2014. július 23.

A mai fogyókúrás tippek

A legjobb fogyókúrás tipp a tudatos életmód változtatás.

Osztottam szoroztam, amire ráébredtem, hogy azért nézek ki úgy, ahogy kinézek, mert úgy élek, ahogy élek. Azt eszem, amit eszek, azt iszom, amit iszok, és annyit mozgok, amennyit mozgok.
Logikus, hogy ha továbbra is úgy eszem, iszom, mozgok mint eddig, akkor olyan eredményt fogok kapni, amit eddig.

Mivel ezen szokásaim hizlalást okoztak, ezért nem nehéz kitalálni, hogy ha így folytatom, akkor tovább hízom.

Volt már, amikor egy egy fogyókúrával sikerült lefogynom, majd visszatértem az azelőtti életmódomhoz, és még mondhatni rosszabb lett, mint előtte, mert az izmaim is lefogytak a fogyókúrával együtt, és több zsír került rám, mint előtte, sőt a bőrömre sem voltak jó hatással ezek a diéták és újra meghízások.

Mivel úgy gondolom, hogy az én felelősségem a kialakult helyzetem, ezért tőlem függ, hogy milyenné alakul a testem.

A szabad akaratom eldönteni, hogy:
     Ha továbbra is úgy élek, ahogy eddig, akkor a helyzetem nem fog javulni.
     Ha úgy döntök, hogy lefogyok, majd utána újra visszatérek a régi rossz szokásokhoz, akkor szintén nem érem el azt amit szeretnék, és előbb utóbb újra visszatér a nem kívánt helyzetbe.
     Ha úgy döntök, hogy életmódot változtatok, akkor megvan rá az esély, hogy elérjem a kívánt célt, és meg is tartsam azt.

Könnyű azt írni, hogy megváltoztatom a szokásaimat, és tudatosan életmódot változtatok.

Hála Istennek, nagyon erős bennem, hogy olyannyira visszanyerjem a régi súlyomat, hogy sokkal erősebb és szebb legyek, mint azelőtt.

Nincsenek megjegyzések: